2010. május 18. 14:39 - semmicico

Próba 2010.05.017

Mindenki szarul szólt és szét volt esve.

Az elején.

Aztán a próba második fele egészen jó lett! Ma reggel fel is hívtam Gábrist és mondtam neki, hogy milyen jól játszott tegnap és hogy mennyire örülök, hogy azt hallottam tőle (is) tegnap, amit már már egy ideje szerettem volna: azaz picit vissza a hangerőből, és a zongorát állítsuk előtérbe. Az új számok (Jamie Cullum) rendesen megszólaltak - mégha az egyes hangszerek sound-ja nem is volt igazán jó (pl. az én gitárom). 

Gyuri is vette a lapot, rendesen kent, ahol kellett, de mégis feszes volt a tempo. Jól játszott mint mindig, de azért jó lenne, ha nem porosdna be teljesen a gyakorló cucc otthon ...sose gondoltam volna, hogy a legnagyobb kihívás számára az ac/dc lesz...pedig így van.
 
Nagyon jól lejött, hogy Feri bácsi mostanában okos zenéket hallgat és nézeget a youtube-on, mert tegnap ez is benne volt! Nem szólt jól a gitárja, de mégis "jól szólt" :-)  
 
Szóval én teljesen elégedett vagyok, mert az új számok teljesen jól működnek - úgy, hogy közben azért "cicóztunk" rendesen. Senki nem mondhatja, hogy magábafordulós jazz sarok  lett volna a 6 számú kórterem ...   
Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása