2010. június 13. 15:11 - semmicico

Kis színes: Pop-duó fail

Tegnap délután egy elég komoly kerty-party-n vettem részt.

Indult mint egy babazsúr - egy komplett óvodai személyzet és egy állatsimogató: 1 kecske, 2 bárány, 6 nyúl és egy kutyával. A kutya mudi volt és az egyszerűség kedvéért ez volt a neve is, Mudi - bámulatos nem, mennyire egyszerű is lehet az élet !? 

Aztán a gyerekeket hazavitték a babysintérek és kezdődött 3 szülinapi buli egyszerre. Nyitott egy DJ, aztán karaoke volt soron. Mire ideértünk persze, addigra már volt lendület az ünneplő tömegben. Itt haverkodtam össze egy fószerral, akivel ott elhatároztuk - miután nagyszerűen elénekeltük a Kör közepén állok- , hogy alapítunk egy pop-duót. Vetített valamit Ágnes Vaniliáról és hasonló produkciókról, úgyhogy azonnal igent mondtam - bár lehet, hogy nem is kérdezte :-) . Nem vesztünk el a részletekben, nem jutottunk odáig... partner egy idő után eltünt és később egy padon találtam rá - egy picit elaludt.

Én egy darabig még kitartottam, de azért voltak olyan produkciók, amik rendesen leamortizáltak. Pl. volt egy francia gyerek aki valami francia "István a királyt" (tudjátok - magyarul is nagy kedvencem) adott elő ... tragédia ....

Aztán megérkeztek a cigányok, elindult a heje-huja - én ezt már nehezebben viseltem de  fegyelmezetten elaludtam a bőgő mellett ...

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása