2010. szeptember 05. 23:44 - semmicico

Nem mondtunk csütörtököt! - próba csütörtökön

Noha most, amikor írom ezt a posztot, túl vagyunk már a szombati esküvői bulin, de én még a csütörtöki próbáról írok. Ez a blog már jó ideje úgy funkciónál, mint a zenekar nyitott naplója, amit gondolom 20 év múlva lesz igazán jó visszaolvasni. Ezért most - amíg még emlékszünk - inkább dokumentálom szép sorjában az eseményeket. Rakok is fel egy gombot, amivel printer-friendly-vé lehet alakítani az oldalt, aztán ha jó sok poszt lesz, akkor kinyomtatjuk és kiadjuk könyv alakban :-)

Szóval ott tartottam, hogy csütörtökre összeszedtük magunkat. Nem tudtunk kezdeni 18:00, ahogy megbeszéltük,mert az előttünk lévő zenekar még nagyon játszott, Gyuri meg egyszerűen nem érkezett meg. Utána még azzal áltatott minket, hogy ő tul.képpen 7 -re akart érkezni, tehát tök pontos volt... Nem tudom, mire számított, hogy mindenki megdicséri egy órás késés után ?!?! Nameg ő is jó ideje a kivitelezésben dolgozik és mi ezt nagyon jól tudjuk.. mi is el tudunk osztani bármit kettővel, akár a legjobban előadott dumákat is... a lényeg, hogy egyszer csak megérkezett.

Samu pontosan érkezett, aztán - a szokásos módon - énekelt egy nagyon nagyot. Feri is időben jött és teljesen korrekten megcsinálta a dalokat.

A zenekar pedig rendesen tette a dolgát. Voltak nyilván súlyos mellényúlások is és ennél volt már ezerszer jobb próbánk is, de ez a hétfői próbához képest már vállalható volt. Én aztán még maradt a próbahelyen a jam-ra, ahol még toltam kifulladásig. Majd hazafurikáztam Igort, ám a Marshall csak úgy fért el a kocsiban, hogy lenyitottam a tetőt és a "kalaptartón" szállítottam. Bikakábelekkel lekötöztem és lett egy '79-es angol gyártású fekete szélfogónk :-)

 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása